Veelgestelde vragen Zorgportaal

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over het gebruik van Zorgportaal. Staat jouw vraag er niet tussen of is het antwoord niet toereikend? Neem dan gerust contact met ons op.

FAQ Zorgportaal

Het zorgportaal is te bereiken op mijn.seyscentra.nl.

Voor het inloggen in Zorgportaal moet u een app downloaden: IRMA.   

Via de volgende link vindt u een duidelijke uitleg over het downloaden en aanmelden bij de app IRMA: https://magazine.chipsoft.nl/irma-installeren-online/welkom/

Een probleem met inloggen kan meerdere oorzaken hebben. Een daarvan is dat er geen correct toestemmingsformulier in ons systeem is geregistreerd.

 

Om u toegang te kunnen bieden tot het Zorgportaal, heeft SeysCentra een ingevuld formulier nodig waarmee toegang wordt gevraagd tot het digitale zorgdossier van uw kind. Wij hebben een formulier nodig met de informatie van iedere ouder/verzorger die toegang tot het Zorgportaal zou willen hebben. In het geval dat twee ouders apart willen inloggen, hebben wij dus twee ingevulde formulieren nodig. Ervaring is dat het voorkomt dat een formulier wordt ingevuld met de informatie van het kind. Dat is niet correct. Wij hebben de gegevens van de ouder/ verzorger nodig. In zo’n geval zullen wij om een nieuw formulier vragen met de correcte informatie. 

Vanwege de strenge veiligheidseisen kan alleen een koppeling tot stand worden gebracht met IRMA via de DigiD app (en dus niet via de DigiD met wachtwoord). Mocht u een koppeling hebben gemaakt via het DigiD wachtwoord, of via pc met sms-code, kunt u de “icoontjes” in IRMA verwijderen en vervolgens weer een nieuw kaartje toevoegen met de DigiD app.  

Na het inloggen ziet u in de rechterbovenhoek van het scherm de naam van de persoon waarvan het dossier geopend is. U logt in principe in, in uw eigen zorgportaal. Deze bevat geen informatie van uw kind. Vanuit de voorpagina van uw zorgportaal kunt u de knop ‘machtigingen’ in het linker menu selecteren. Vanuit dit scherm kunt u het dossier van uw kind selecteren. 

Het cliëntservicebureau helpt je graag

met het beantwoorden van al je vragen

roundicon-mail

Verstuur een mail

roundicon-phone

088-779 47 90

roundicon-transparant-chat

Veelgestelde vragen